Selasa, 1 Mei 2012

Riise: Ianya sesuatu yang beremosi

John Arne Riise bersiap sedia menghadapi pertembungan beremosi apabila dia membuat kepulangan pertama beliau ke Anfield sejak meninggalkan Liverpool dengan Fulham malam ini.

Pertahanan Norway ini membuat 348 penampilan dan menjaringkan 31 gol sepanjang tujuh tahun dengan Reds antara 2001 dan 2008 sebelum menyertai AS Roma.

Riise menyertai semula Liga Perdana Inggeris musim panas lalu apabila beliau berpindah ke Fulham - dan pertembungan Cottagers dengan Merseyside malam ini akan menjadi kali pertama dia balik ke Anfield.

"Ia adalah salah satu permainan pertama yang saya cari, kerana saya sentiasa mahu kembali ke Anfield," katanya.

"Sekarang, saya akan bermain menentang mereka dan ia sangat beremosi.

"Saya berasa sedikit gentar, tetapi ia sedikit melucukan daripada biasa, jadi saya bersedia menghadapinya."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...