Ahad, 13 Mei 2012

Dalglish salahkan nasib selepas tewas di Swansea

Gol kemenangan minit ke 86 Danny Graham membawa Reds kepada kekalahan mereka yang ke 14 dalam kempen liga, meninggalkan mereka di tempat kelapan dalam Liga Perdana.

Walau bagaimanapun, Dalglish memberitahu sidang akhbar selepas perlawanan bahawa dia merasakan scoreline agak kasar di sebelah pihak.

"Saya fikir untuk prestasi separuh masa kedua, pemain saya tidak berhak mendapat apa yang mereka perolehi sekarang, sekurang-kurangnya mereka berhak untuk seri," katanya.

"Walaupun pada masa genting itu apabila terdapat perlanggaran antara penjaga gol dan dua pemain pertahanan, bola masih tidak jatuh untuk Suarez."

Pengurus dari Scotland itu menegaskan bahawa keputusan liga membuat pasukannya jatuh teruk musim ini, dan ini bukan merupakan gambaran sebenar persembahan mereka, dan merasakan bahawa mereka sedang menuju ke arah yang betul.

"Kami hanya perlu mengawal permainan, pemain saya telah mengawalnya - dan saya percaya apa yang mereka lakukan adalah betul," katanya lagi.

"Kami menghantar bola dan bergerak dengan cemerlang. Kami hanya perlu teruskannya dan mungkin tahun depan nasib yang lebih baik akan menyebelahi kita. "

"Kita tidak akan lari dari kiraan mata atau menyembunyikan mata kami atau mengatakan ianya cukup untuk memuaskan sesiapa yang bekerja atau menyokong Kelab Bolasepak Liverpool. Kami akan berdepan dengan realiti. Persembahan yang kami paparkan adalah cemerlang dalam banyak perlawanan tetapi mata tidak sama dengan persembahan, jadi kami akan cuba sedaya upaya untuk membetulkan perkara itu. "

Dalglish juga marah dan bertindak balas kepada spekulasi media bahawa dia boleh digantikan dengan pengurus semasa Wigan, Roberto Martinez di kerusi panas Anfield, menyatakan: "Saya menjangka pemilik mempunyai lebih maruah dan integriti daripada untuk mempercayai cerita dalam akhbar seperti ini"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...