Jumaat, 25 Mei 2012

Liverpool perlu segera bagi mendapatkan penyerang Anderlecht


Liverpool perlu membuat langkah pantas jika mereka mahu mendapatkan Matias Suarez, selepas Anderlecht mendedahkan bahawa Bayern Munich telah membuat satu langkah untuk menandatangani dia.

Suarez, 24, dinilai sebagai salah satu penyerang terbaik di Belgium dan mendapat sambutan hangat musim ini.

Penyerang berasal dari Argentina ini telah dikaitkan dengan perpindahan ke Liverpool tetapi dengan ketidaktentuan pengurus baru di Anfield, kelab Merseyside mungkin boleh terlepas untuk mendapatkan beliau
.
Suarez bercakap di stesen TV Argentina, Cadena 3, mendedahkan beliau akan menikmati peluang untuk bermain dengan kelab yang lebih besar dan telah diberi kebenaran untuk ejennya membuka rundingan dengan gergasi Jerman itu.

Suarez berkata: "Bayern Munich adalah pasukan yang paling kukuh buat masa ini, ejen saya berurusan dengan mereka pada masa ini. Mereka bertanya sama ada saya berminat, dan saya dengan jelas memberikan lampu hijau dan saya terbuka untuk langkah ke Jerman.

"Anderlecht mahu saya kekal sehingga selepas kelayakan Liga Juara-Juara, tetapi saya mahu berpindah. Saya ingin berpindah ke kelab yang lebih besar dalam liga yang lebih baik."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...