Sabtu, 19 Mei 2012

Kenny sentiasa menjadi idola saya: Gerrard

Steven Gerrard hari ini mengucapkan terima kasih kepada Kenny Dalglish, yang telah memberi pengaruh yang besar terhadap kerjayanya dan kemudian berikrar untuk melakukan semua yang dia mampu untuk membantu memberi inspirasi kepada kejayaan era baru di Kelab Bola sepak Liverpool.




Gerrard mengakui beliau sedih untuk mengingati pemergian Dalglish pada petang Rabu,tetapi dia kini berminat untuk memainkan peranan dalam memastikan kemajuan yang dibuat di bawah pengurus Scotland itu dalam tempoh lapan belas bulan yang lalu, yang akan dibina di bawah pengurus baru akan datang.

"24 jam lepas merupakan sesuatu yang tidak masuk akal bagi saya," kata ketua pasukan Anfield. "Saya sangat sedih melihat Kenny meninggalkan kelab kami. Beliau adalah idola saya dan akan sentiasa menjadi idola saya dan saya ingin mengucapkan terima kasih dan penghargaan terhadap apa yang telah dilakukan kepada kerjaya saya.

"Fokus saya sekarang ialah untuk melakukan yang terbaik untuk England pada Kejohanan Eropah dan kemudian kembali ke Liverpool untuk musim baru di mana kita akan melihat untuk membina kemajuan yang di bawa Kenny sepanjang 18 bulan yang lalu dan lebih berdaya saing pada penghujung aksi Liga Perdana Inggeris yang lalu. "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...