Sabtu, 9 Februari 2013

Gerrard: Saya mahu setahun lagi




Steven Gerrard telah mengeluarkan kenyataan, akan terus bermain bersama The Reds buat semusim lagi. Pengakuan ini di buat setelah rakan karibnya di Liverpool, Jamie Carragher mengumumkan untuk menggantung but hujung musim ini.

Kapten fantastik Liverpool ini sengaja mengeluarkan kenyataan seperti ini untuk mempengaruhi mengubah keputusan Carra, yang mana khidmatnya bagi pasukan Liverpool masih di perlukan.

Ramai yang mahu Carra terus bermain untuk skuad Liverpool. Masih banyak yang boleh di beri oleh pemain veteran itu kepada pasukan. Prestasinya masih di tahap tertinggi dan boleh membantu Liverpool dan pemain muda di kelab ini untuk terus maju.

Steven Gerrard cuba mempengaruhi keputusan yang di ambil Carra, dan beliau mencuba untuk mengubah keputusan itu, lebih daripada orang lain di kelab.

Walaubagaimanapun, semua orang harus menghormati keputusan yang di ambil oleh pemain ini. Beliau telah lama berbakti untuk kelab, termasuk 723 penampilan untuk pasukan, di mana Carra telah membuat debutnya setahun lebih awal dari pada Stevie G, pada tahun 1997.

Kini sudah tiba beliau di penghujung karier, dan semua orang harus menghormati apa yang beliau mahukan dan berharap Carra dapat terus memberikan khidmat kepada Kopites dari segi kejurulatihan pula selepas ini.

Carra, YNWA!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...