Jumaat, 8 Februari 2013

Kelly: Saya gembira di sini

Martin Kelly, pemain muda berbakat besar, yang bermain di posisi pertahanan kanan Liverpool, baru sahaja menandatangani kontrak baru bersama Liverpool dan berjanji memberi komitmen terbaik bersama kelab kesayangannya ini.

Martin Kelly telah berada di Liverpool sejak berusia 7 tahun, dan dia gembira bersama keluarga di bandar ini. Kelly, yang baru berusia 22 tahun, masih mempunyai tempoh panjang untuk  berjaya dalam kariernya bersama Liverpool.

Buat masa ini, tempatnya agak terbatas dengan pemain berpengalaman England, Glen Johnson menjadi pilihan utama BR, tetapi Kelly seringkali di beri peluang untuk bermain di posisi tersebut dan Johnson seringkali memberi ruang kepada pemain muda ini untuk bermain di posisi kegemaran beliau, apabila dengan mudah bergerak ke posisi bek kiri bagi memberi ruang kepada Kelly.

Kelly kerap turun ketika di bawah bimbingan Kenny Dalglish, jika terdapat kecederaan mana mana pemain pertahanan Liverpool.

Tetapi di bawah kendalian BR, Andre Wisdom kerap kali di turunkan, selain masalah kecederaan yang di alami Kelly, Wisdom merupakan pilihan jika terdapat sebarang kecederaan.

Tetapi pemain muda ini masih yakin dan berharap dapat mengisi kesebelasan utama the kops suatu hari nanti, dan kini yakin dengan perkembangan kelab yang positif, dan telah menandatangani kontrak jangka masa panjang bersama Liverpool.



Tahniah Kelly!!!! YNWA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...