Rabu, 27 Jun 2012

Liverpool bersedia untuk Vargas


Ejen Juan Manuel Vargas telah menyatakan bahawa Liverpool merupakan salah satu pilihan untuk pemain sayap Fiorentina itu.

Vargas, 28, telah dikaitkan dengan perpindahan dari Fiorentina musim panas ini dan Liverpool telah dicadangkan sebagai kelab yang sesuai dan berpotensi untuknya.

Pemain antarabangsa Peru itu masih mempunyai kontrak setahun the Viola, setelah menyertai kelab tersebut dari Catania pada tahun 2008 dengan nilai sekitar € 12 juta.

"Ada kemungkinan bahawa beliau akan meninggalkan Fiorentina," kata ejen Vargas, Jorge Cyterszpiler, memberitahu tuttomercatoweb.com. "Tetapi pada masa ini, ia hanya khabar angin dan tidak terdapat sebarang perpindahan rasmi.

"Dia tidak mempunyai musim yang baik dan dia perlu melakukan sesuatu musim depan. Liverpool merupakan satu pilihan, tetapi Malaga juga yang mempunyai daya tarikan tersendiri dengan bermain dalam Liga Juara-Juara musim depan.

"Adakah dia mempunyai keutamaan untuk bermain di Liga Perdana atau Liga Primera? Vargas suka akan kedua-dua liga, termasuk Serie A"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...