Rabu, 4 Julai 2012

Liverpool sasar Johnson


Liverpool bersedia untuk bertindak untuk mendapatkan Adam Johnson, yang telah di berikan lampu hijau untuk berhijrah dari kelab kaya, Manchester City.

Pemain sayap itu bergelut untuk mendapatkan tempat utama di City sejak menandatangani pemain dari Middlesbrough dan dengan dijangka beberapa ketibaan pemain baru di Stadium Etihad musim panas ini, dia boleh menjadi pemain yang terus tersisih.

Pemain berusia 24 tahun itu akan mengadakan perbincangan dengan bos City, Roberto Mancini apabila mereka kembali untuk latihan pra-musim dan jika dia tidak diberi jaminan masa depan di City, langkah keluar mungkin akan berlaku.

Liverpool sedang menunggu pemain sayap itu dengan Brendan Rodgers kelihatan untuk menambah bakat menyerang dalam skuad beliau, tetapi dengan nilaibayaran sekitar £ 15million untuk mendapatkan pemain tersebut.

Sunderland juga dikaitkan dengan pemain ini, tetapi Martin O'Neill perlu berusaha keras untuk mendapatkan yuran perpindahan sebesar itu, bersama-sama dengan gaji pemain, yang difikirkan berjumlah £ 70,000 seminggu.

Johnson akan mengambil peluang dengan langkah ke Liverpool dan semuanya akan menjadi lebih jelas setelah beliau mengadakan perbincangan dengan Mancini nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...