Sabtu, 7 Julai 2012

Joe Cole sedia dengan peluang kedua


Joe Cole berikrar membuktikan sesuatu dengan membuat tanda aras baru dengan Liverpool di bawah pengurus baru, Brendan Rodgers.

Pemain berusia 30 tahun yang bergelut untuk mencari semula prestasi terbaik semasa musim pertamanya di Anfield dan terhad kepada hanya 9 permulaan liga selepas membuat perpindahan percuma dari Chelsea pada 2010, dan kemudian menghabiskan seluruh musim lepas dengan pinjaman di kelab Perancis, Lille .

Cole kelihatan seperti akan membuat perpindahan kekal dari Merseyside pada musim panas ini, sebelum keputusan kelab itu untuk mengekalkan pemain tersebut dengan pengganti Kenny Dalglish, Rodgers telah membuat keputusan.

Walau bagaimanapun, dengan ketibaan bekas bos Swansea yang telah meningkatkan prospek beliau untuk mendapatkan peluang kedua selepas diberi galakan dan keyakinan daripada pengurus dari Ireland Utara itu, dan Cole terdesak untuk membalas semula kepercayaan yang diberi.

Pemain antarabangsa England itu memberitahu laman web rasmi kelab: "Ia adalah sesuatu yang baik untuk semua orang, jadi saya gembira untuk kembali.

"Saya tidak mahu meninggalkan Liverpool satu hari nanti tanpa apa-apa kejayaan atau tanpa meninggalkan sesuatu di sini.

"Saya ingin memberi impak dan kesan yang mendalam seperti di kelab saya yang lain seperti West Ham, Chelsea dan Lille - Saya tidak mahu orang ramai mengatakan bahawa saya tidak pernah berada di sini.

"Saya ingin diberi peluang untuk bermain, belajar dan memperbaiki, dan menyertai pasukan yang hebat ini. Ia adalah satu kumpulan yang besar dan saya ingin melibatkan diri dalam pasukan ini dan benar-benar bersemangat ketika ini."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...