Jumaat, 20 Julai 2012

Newcastle merubah pendirian Rodgers


Bos Liverpool, Brendan Rodgers tidak lagi terbuka kepada sebarang permintaan pinjaman untuk Andy Carroll selepas permintaan nakal Newcastle minggu ini.

Bos Anfield tidak menolak perjanjian pinjaman apabila beliau mendedahkan bahawa sebarang pertanyaan untuk penyerang England tersebut awal bulan ini, tetapi telah berubah pendirian selepas tawaran oportunis Newcastle.

Rodgers telah kehabisan idea untuk penyerang itu, yang bernilai £ 35million, rekod kelab untuk menandatanganinya dari Newcastle 18 bulan yang lalu, meninggalkan kelab buat sementara waktu dan berkata jika Newcastle atau mana-mana kelab lain mahukan dia, ia akan menjadi perjanjian yang kekal .

"Kelab ini melabur £ 35million untuk pemain ini dan telah banyak perbicaraan yang dibuat sejak beberapa minggu yang lalu," Rodgers mendedahkan. "Bagi saya, ia adalah mudah. ​​Pemain masih ini sebahagian daripada kumpulan ini dan satu-satunya cara kita akan berfikir tentang beliau untuk keluar, adalah sama seperti mana-mana pemain lain.

"Jika ada tawaran untuk mendapatkan beliau menerusi satu perjanjian kekal, kami perlu meneliti, tetapi itu tidak berbeza dengan mana-mana pemain. Cadangan untuk pemain ini pergi ke kelab lain atas dasar pinjaman untuk satu tahun adalah tidak masuk akal.

"Ia adalah seperti sebahagian daripada tahun ini di mana terdapat pendapat dan cadangan yang berlaku daripada ejen dan orang lain, tetapi realitinya adalah beliau akan menyertai kami di sini, di Boston minggu depan.

Beliau adalah pemain yang berbakat dan kita akan mengkaji apa yang berlaku dari sana."

Newcastle kini masih berfikir sama ada atau tidak untuk membuat satu langkah yang tetap dengan laporan yang mendakwa mereka boleh menawarkan serendah £ 16million untuk pemain ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...