Rabu, 4 Julai 2012

Reds yakin kekalkan Suarez


Pengurus Liverpool, Brendan Rodgers yakin beliau boleh menangkis sebarang percubaan untuk membawa Luis Suarez keluar dari Anfield.

Juara Itali, Juventus dilaporkan bersedia untuk membuat satu langkah untuk pemain antarabangsa Uruguay itu jika mereka mendapat apa-apa petunjuk yang dia tidak gembira sepenuhnya di Merseyside.

Walau bagaimanapun, Rodgers berkeras untuk mempertahankan pemain berusia 25 tahun itu, yang mempunyai masa yang sukar musim lalu, menjalani penggantungan selama lapan perlawanan selepas pertelingkahan dengan pertahanan Manchester United, Patrice Evra tetapi kelab masih berminat untuk mengikatnya dengan perjanjian baru.

"Saya telah berbual dengan Luis," kata pengurus Reds. "Dia memang memandang jauh ke hadapan untuk berada di sini dan kami jelas berharap bahawa kami boleh mendapatkan kontrak baru untuknya .
"Dia memandang jauh ke hadapan untuk musim baru ini."

Rodgers mungkin tidak menggunakan khidmat Suárez untuk lawatan pra-musim mereka ke Amerika Syarikat kerana terdapat kemungkinan untuk penyerang itu menjadi sebahagian daripada pasukan Olimpik Uruguay di London nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...