Rabu, 4 Julai 2012

Milan membuat kejutan membuat Carroll sebagai sasaran perpindahan


Perunding perpindahan AC Milan, Pier Silvio Berlusconi, anak pemilik Silvio Berlusconi berkata, pemain Liverpool, Andy Carroll merupakan"sasaran masa depan" AC Milan.

Berlusconi Jnr adalah presiden Mediaset - syarikat induk yang memiliki gergasi Serie A dan telah menjadi penasihat perpindahan kelab sebelum ini.

Beliau telah berkata bahawa penyerang Reds, Carroll sentiasa diperhatikan semasa Kejohanan Eropah mewakili England pada musim panas ini dan beliau boleh menjadi salah satu pilihan dalam pasaran pemindahan dengan beberapa sebab yang kuat.

Beliau berkata: "Ini adalah era baru untuk Milan. Kami akan terus berusaha untuk mendapatkan khidmat pemain muda, pada masa yang sama mengekalkan budaya Milan yang masih mempunyai superstar.

"Sebagai sasaran masa depan, saya inginkan Andy Carroll.

"Saya harus mengakui bahawa, untuk bentuk dan saiz badan beliau, dan selepas melihat tandukannya dalam Euro, saya inginkan Carroll di Milan."

Perpindahan ke Milan untuk Carroll, yang membuat rekod kelab bernilai £ 35million pada Januari 2011, seolah-olah amat mustahil pada peringkat ini, bagaimanapun, bekas bintang Newcastle itu akan berharap untuk membantu bos baru Reds, Brendan Rodgers dalam latihan pra-musim apabila dia kembali ke Melwood bulan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...