Jumaat, 20 Julai 2012

Reds hadapi kesukaran kekalkan Skrtel


Zenit St Petersburg adalah kelab terbaru yang berminat untuk menandatangani Martin Skrtel, tetapi Liverpool tetap berharap dan mahu memastikan dia terus berada di Anfield.

Brendan Rodgers mengawasi rombakan utama skuadnya tetapi salah satu perkara terakhir yang dia mahu lakukan adalah untuk kehilangan khidmat Skrtel, yang telah menjadi tunggak untuk kelab itu dan telah dipilih sebagai pemain terbaik Liverpool musim ini Mei lalu.

Manchester City juga berjaga-jaga kepada sebarang kesediaan dan kemungkinan untuk Skrtel, selepas pemain pertahanan itu mendedahkan bahawa urusan lanjutan kontrak dengan The Reds telah terhenti. Tetapi Liverpool pasti enggan kehilangan pemain pertahanan tersebut untuk saingan Liga Perdana.

Dan sekarang, Zenit telah menyertai senarai senarai kelab yang berpotensi, tetapi Rodgers terus yakin bahawa dia boleh memujuk pemain pertahanan tersebut untuk kekal dan menandatangani perjanjian baru.

Skrtel pada masa lalu berkata beliau komited kepada Reds tetapi terdapat laporan bahawa dia kini kurang gembira dengan kekurangan yang berterusan dalam cabaran Liga Perdana Inggeris di Anfield.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...