Ahad, 15 Julai 2012

Sasaran Liverpool mahu bermain di Liga Perdana


Satu lagi pemain sasaran Liverpool, Lewis Holtby mengakui dia mahu bermain dalam Liga Perdana.

Pemain tengah berusia 21 tahun yang mewakili Schalke mempunyai bapa berbangsa Inggeris, Chris, dan kerap dikaitkan dengan perpindahan ke Liga Perdana.

Liverpool dilaporkan telah mengesan bakat muda, yang telah 2 kali mewakili negaranya, walaupun bidaan belum lagi dibuat.

Dan Holtby berkata dia tidak tahu apa langkah seterusnya yang akan terjadi, tetapi tetap menegaskan dia pasti akan bermain dalam Liga Perdana Inggeris satu hari nanti.

"Saya sangat gembira di Schalke. Tetapi saya berbohong jika saya katakan saya akan terus melanjutkan kontrak saya di sini," katanya kepada Bild.

"Impian saya sentiasa bermain di Liga Perdana Inggeris - dan suatu hari nanti saya akan membuat langkah ke sana."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...