Jumaat, 1 Jun 2012

Bintang Liverpool diintai Juventus

Pertahanan Juventus, Martin Caceres mengakui rakan sepasukan negaranya, Luis Suarez telah menjadi sasaran utama Juara Serie A, tetapi berkata dia gembira untuk melihat Suarez kekal di Anfield.Suarez telah dikaitkan dengan kejutan perpindahan dari Anfield ketika ketidakpastian mengenai pengurus Liverpool yang akan menggantikan Kenny Dalglish.

Brendan Rodgers muncul menjadi pilihan yang kukuh untuk mengambil alih jawatan kosong pengurusan dan salah satu tugas yang perlu dilakukan adalah memujuk Suarez untuk kekal di Anfield. Juventus telah dikaitkan dengan langkah untuk mendapatkan penyerang prolifik yang masih mempunyai kontrak empat tahun yang pada perjanjian sekarang.Walaupun Caceres percaya Suarez akan kekal di Anfield, beliau mendedahkan bahawa penyerang Liverpool itu mungkin teruja berikutan kebangkitan gergasi Itali itu dan telah kagum dengan cara mereka memenangi gelaran musim lalu.

Caceres berkata kepada akhbar Itali, Tuttosport: "Memang benar bahawa Luis dan saya ada bercakap tentang Juventus dan beliau telah bertanya kepada saya tentang kelab tetapi tidak secara terpeinci.

"Saya memberitahunya bahawa Juventus adalah pasukan yang sentiasa mahu menang. Dia suka apa yang saya katakan kepada beliau mengenai kelab itu, tetapi dia gembira di Liverpool pada masa ini."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...