Isnin, 18 Jun 2012

Sasaran Liverpool mahu terus berada di Barcelona


Liverpool telah membuat satu tawaran untuk pemain tengah Barcelona, Seydou Keita dan dia mengesahkan hasratnya untuk terus tinggal di Nou Camp.

Pemain berusia 32 tahun itu telah dijangka meninggalkan Nou Camp selepas hanya membuat 14 permulaan liga musim lalu dan Liverpool berminat untuk membawa beliau ke Anfield.

Tetapi pemain antarabangsa Mali itu, yang berada di hujung kontrak pada akhir bulan ini, menegaskan dia mahu menamatkan kerjayanya di Catalonia.

"Saya menunggu untuk bercakap dengan kelab itu untuk meneruskan masa depan saya," katanya kepada Marca. "Saya mahu tinggal di Barca, itu hasrat saya. Saya ingin bersara di kelab itu dan saya berharap ia akan tercapai.

"Kita perlu duduk dan lihat apa yang Barca tawarkan dan mahu, meneliti semua butiran. Keluarga saya gembira di Barcelona.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...