Jumaat, 22 Jun 2012

Penyerang Liverpool dalam radar Liverpool


TalkSPORT menyatakan bahawa pemain muda Real Madrid berusia 19 tahun, telah diberi kebenaran untuk mencari kelab lain pada musim panas ini, dengan Los Blancos bersedia untuk melepaskan remaja berbakat tersebut untuk meninggalkan kelab dan bekerjasama dengan kelab yang berminat.

Newcastle dan QPR kedua duanya dikatakan berminat, manakala Wigan Athletic juga tidak terlepas dari persaingan dengan perjanjian urus niaga sekitar £ 1 juta bagi pemain tersebut.

Dengan keputusan yang dijangka dari pemain pada bulan Julai, bos baru Liverpool, Brendan Rodgers mempunyai keinginan untuk menimbangkan jika gaji pemain ini sekitar £ 30,000, dan dia boleh dijustifikasikan sebagai pemain regular bawah-19 Sepanyol.

Setelah menjaringkan 17 gol untuk pasukan Madrid 'B' - Castilla - harapan yang tinggi bahawa dia mungkin boleh memecah masuk ke dalam skuad senior. Walau bagaimanapun, Jose Mourinho bersedia untuk membiarkan pemain ini meninggalkan kelab, dan dia meminta ejennya untuk merundingkan satu langkah kemungkinan ke England.

Jika Liverpool mampu membawa pemain ini ke Anfield, penyerang ini, Morata akan bermain bersama-sama Luis Suarez dan Andy Carroll.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...