Jumaat, 1 Jun 2012

Kennedy teruja dengan kedatangan Brendan ke Liverpool

Alan Kennedy mengalu-alukan perlantikan Brendan Rodgers sebagai pengurus baru Liverpool, dengan mendakwa kelab itu telah mendapat 'apa yang terbaik, Jose Mourinho yang seterusnya'. Rodgers, yang diumumkan sebagai pengganti Kenny Dalglish pada hari Jumaat, bekerja dengan bos Real Madrid, Mourinho di Chelsea dan Kennedy melihat ciri-ciri yang sama yang ada pada pengurus kelahiran Ireland Utara itu.

"Jose Mourinho pada peringkat tertentu akan datang kembali ke Liga Perdana Inggeris dan saya fikir beliau akan datang ke Liverpool, tetapi kita telah mendapat apa yang terbaik. Lelaki ini adalah hebat, "kata Kennedy, bercakap kepada Saggers & Quinny.

"Beliau telah mendapat 1 salasilah yang hebat. Beliau telah berkecimpung dalam permainan ini hampir 20 tahun dan dia banyak belajar daripada orang-orang seperti Mourinho, Van Gaal dan satu atau dua jurulatih berkualiti lain juga. Beliau adalah pilihan terbaik untuk tugasan tersebut.

"Rodgers, 39, hanya menguruskan kelab di Liga Perdana satu musim tetapi, setelah mendapat pujian meluas tentang cara yang menarik beliau menguruskan pasukan Swansea, Kennedy tidak mempedulikan tentang kekurangan pengalaman ."Beliau adalah pilihan yang berkualiti, tidak ada keraguan tentang hal itu," beliau menegaskan.

"Saya rasa dia faham segalanya tentang kelab ini dan apa yang peminat mahukan daripada kelab. Itu adalah sangat, sangat penting. "Saya fikir pemain akan gembira bekerja dengan seorang lelaki yang mengetahui banyak perkara tentang permainan."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...