Selasa, 17 April 2012

Stevie: Penyerang kami fantastik

Steven Gerrard telah memuji prestasi Luis Suarez dan Andy Carroll selepas pasangan itu membawa Liverpool ke perlawanan akhir Piala FA untuk menentang Chelsea pada 5 Mei.


Kunci bahagian serangan, diterajui pasangan penyerang Liverpool di Wembley, merobek  gawang Everton pada hari yang tidak akan dilupakan bagi peminat Reds.

Suarez menyamakan kedudukan pada minit ke 62 selepas menyelinap dibelakang dan mengejar hantaran Distan SylvainKemudian Carroll memeteraikan kemenangan tiga minit dari masa sebenar, selepas mengatasi Marouane Fellaini untuk melepasi Tim Howard dan memberi sorakan kepada penyokong Reds di Wembley.

"Mereka berdua memberikan persembahan yang baik dan mereka menunjukkan apa yang mereka ada," Gerrard memberitahu Liverpool Echo."Kami sudah mendapat apa yang mereka ada, sebagai suatu perkongsianMereka menunjukkan kepada kita sekali lagi bahawa jika mereka bermain bersama-sama mereka akan menghasilkan gol dan kemenangan.



"Kami gembira untuk Andy untuk mendapatkan gol kemenangan. Dia seorang pemain yang baik dan beliau telah membuktikannya di peringkat yang besar apa yang dia mampulakukanBeliau membuktikan kepada semua pengkritik bahawa mereka sama sekali salahBeliau adalah seorang yang luar biasa bagi kita dan beliau telah membuktikannya setiap kali dia dipanggil di peringkat tertinggi.

"Saya pasti dia akan membantu kita sekali lagi dalam perlawanan akhir jika diberi peluangJika kita pergi dan memenangi piala ini, kita boleh melihat musim ini sebagai satu kejayaan piala."

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...