Selasa, 24 April 2012

Skrtel: 2 pemain akan mendapat undian saya


Martin Skrtel telah menjadi pemain kegemaran ramai LFC musim ini - tetapi pemain pertahanan itu mempunyai idea sendiri untuk rakan sepasukan yang layak menerima anugerah.


Daniel Agger adalah di kalangan mereka yang telah menyuarakan pendapat bahawaSkrtel adalah bintang kamimanakala Jose Enrique mendakwa beliau tidak akan menukar pemain antarabangsa Slovakia itu dengan mana-mana pemain pertahanan dalam Barclays Premier League berdasarkan prestasi semasa pemain ini.

Tetapi kedua-dua telah melakukan yang terbaik bagi diri mereka, kata Skrtel.

Ditanya oleh Program Hari Perlawanan yang Rasmi bagi LFC kepada pemain itu musim inibeliau berkata:"Ia amat sukar untuk saya katakan. Saya tidak rasakan ini musim yang baik buat kami,terutama dalam liga. Mungkin Josebeliau yang bermain hampir setiap permainan setiap dalam liga, dan dia melakukan tugas dengan baik.

"Daniel merupakan satu lagi calonBeliau sedikit malang kerana tercedera ditengah musimtetapi apabila dia bermain, saya fikir dia sangat bagus.

"Saya rasa ia adalah salah seorang daripada kedua-duanyaSaya bukan saja berkata Daniel layak kerana dia mengatakan saya layak untuk anugerah ini, saya telah banyak bermain dengan dia dan saya tahu berapa baiknya dia."

Pemain berusia 27 tahun itu juga telah beralih kepada soalan yang mana pertahanan terbaik dalam liga utama semasa 2011-12.

Beliau menjawab: "Vincent Kompany. Dia bermain dengan baik."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...