Rabu, 18 April 2012

Reds dikaitkan dengan Martinez


Liverpool menghadapi persaingan untuk menandatangani pemain antarabangsa Colombia yang dinilai tinggi, Jackson Martinez pada musim panas.

Berusia 25 tahun, dan telah menjaringkan 17 gol dalam 31 ​​penampilan liga musim ini,bermain bola sepak mewakili kelab Jaguares di Mexico.


Dan dia telah menarik minat pemerhati Merseyside serta kelab-kelab Eropah terkemuka yang laintermasuk Porto.

Liverpool berharap untuk membeli penyerang tersebut sekitar £ 4million selepas kumpulan pemerhati telah memerhatikannya beberapa kali.

Martinez memberitahu akhbar Colombia Nuevo Estadio"Saya belum terlibat dengan mana-mana rundingan lanjutan dengan Liverpool atau Porto tetapi saya tahu mereka berminat.

'Saya tidak bercakap dengan sesiapa lagi termasuk kelab dan ejen saya sendiri.

Dalam beberapa bulan akan datang saya perlu fikirkan dan membuat keputusan muktamad'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...