Isnin, 16 April 2012

Carrol:Sebab saya tandatangani LIVERPOOLFC


Andy Carroll menterjemahkan gol untuk  membantu Liverpool mencapai piala kedua musim  ini dan mengakui'Ini adalah mengapa anda menandatangani LFC'.

No.9 mengetuai kemenangan dramatik dibawah kendalian Kenny Dalglish dengan gol pada minit akhir untuk menewaskan Everton dan selepas itu, dia berdedikasi dengan matlamat memori 96 penyokong Liverpool yang kehilangan nyawa mereka di Hillsborough.

Carroll kepada Liverpoolfc.tv"Ia satu perasaan yang hebat menjaringkan gol pada bila-bila masa tetapi di tempat seperti Wembley dan menentang Everton, ia adalah lebih baik.
"Itulah sebabnya anda datang ke Liverpool FC, untuk bermain dalam permainan seperti ini dan menang di setiap perlawanan. Perjalanan 2 kali ke Wembley amat menanjubkan.

"Kami perlu mendedikasikan kemenangan ini kepada semua penyokong dan keluarga Hillsborough."


Carroll juga memuji semangat berpasukan dalam kem dan mengakui ia adalah hasil usaha sepasukan sebenar yang menyaksikan The Reds mengakhirinya dengan kejayaan.

Beliau menambah: "Ia adalah perasaan yang hebat untuk kita dan peminatdan semua yang terlibat di Liverpool FC.

"Apabila ketinggalan 1-0 adalah mengecewakan tetapi saya fikir kita menunjukkan apa yang kita semua ada pada separuh masa kedua.
"Luis mendapatkan gol untuk menyamakan kedudukan dengan jaringan menarik dan kemudian Craig menghantar bola cantik bagi saya untuk menjaringkan gol kemenangan.

"Saya mempunyai beberapa peluang dan sepatutnya mungkin meletakkan LFC dihadapan lebih awal sebelum saya menjaringkan gol tetapi saya terus bekerja keras dengan matlamat mendapatkan gol dan akhirnya menjaringkan gol di saat akhir."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...