Ahad, 26 Ogos 2012

Borini, Allen, Assaidi...... here we are- Sahin



Brendan Rodgers sehingga kini telah membuat 4 pembelian dengan jumlah keseluruhaqn euro 28.5 juta dan telah menjual 5 pemain Liverpool- Kuyt, Bellamy, Aquilani, Maxi dan Aurelio dengan dana keseluruhan bernilai euro 9 juta berjaya di kumpul.

Dengan mendapatkan 4 pemain baru, dan ada ura-ura mengatakan BR akan membawa masuk kira-kira 3 orang pemain baru yang berbakat besar ke Anfield. Tetapi itu masih menjadi tanda tanya, dengan stail pengurus baru Liverpool ini yang lebih suka membuat pembelian secara senyap tanpa menghebahkan kepada media.

Sehingga hari ini, hanya 2 daripada 4 pemain yang baru menyertai Liverpool ini,telah membuat dubutnya bersama Liverpool.

Borini di lihat masih belum dapat menyesuaikan diri dengan gaya permainan Liverpool, walaupun telah berjaya menyumbat 1 gol semasa penampilannya menentang FC Gomel di Anfield tempoh hari. Selain daripada itu, dia seringkali kelihatan buntu untuk mendapatkan bola, mungkin tertutup dengan kelincahan pemain utama Liverpool, Luis Suarez yang bermain bersamanya di posisi serangan

Joe Allen di lihat mampu mengikut rentak permainan Liverpool dengan mengendali di kawasan tengah padang, bermain bersama pemain yang lebih berpengalaman seperti SG, Lucas dan Charlie Adam. Allen yang mengikut langkah BR ke Anfield kini dilihat seringkali dapat bermain, sebagai pemain utama dan juga simpanan, mengikut kesesuaian perlawanan.

Saksikan 2 lagi pemain baru Liverpool, mungkin akan membuat debutnya bersama Liverpool FC semasa menentang Manchester City, malam ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...